KIIVRITE TÜÜBID
Lisatud: 2018-05-25 19:27:34 | Vaadatud: 7983 korda | Kategooriad:
ERINEVAD KIIVRITÜÜBID:
KINNINE KIIVER
See kiivri tüüp on kõige populaarsem kuna sobib nii igapäevaseks kasutamiseks kui ka ringrajale. Kiivri kinnine lõuaosa pakub maksimaalset kaitset, olles samaaegselt aerodünaamilisim suuremate kiiruste juures.
AVANEVA LÕUAOSAGA KIIVER
See kiiver sobib pigem linnas või maanteel kulgejale kuid pole soovitatav off-roaderitele ega ringrajale!!! Väga populaarne kiiver motorolleri omanike hulgas! Avanev kiiver on sisuliselt kinnise kiivri edasiarendus. Avaneva lõuaga kiivrit on väga mugav pähe panna kuid nn flip-up süsteem lisab kiivrile veidi rohkem kaalu. Neil kiivritel on üldjuhul sisseehitatud päikesevisiir. Väiksematel kiirustel võib sõita ka lõuaosa ülestõstetuna.
KROSSI/ENDURO KIIVER
Nagu nimi juba ütleb, sobib see kiiver krossi harrastajatele või endurokatele. Krossi kiivritel puudub visiir kuna see muutuks aktiivse sõidu juures uduseks. Selleasemel on neil pikendatud lõuaosa ja pikk nokk, mis kaitsevad lendavate kivide ja muda/liiva eest. Off-roadimise juures on väga oluliseks argumendiks kiivri kerge kaal ja hea ventileeritavus, mida krossi kiivrid pakuvad. Krossi kiivritele tuleb eraldi juurde soetada prillid!
TOURING/ENDURO KIIVER
See on kinnise kiivri ja krossi kiivri ristand, mis on mõeldud eelkõige suuremate touring/enduro tsiklitega sõidu harrastajatele. Lahtikäiv visiir pakub kaitset pikematel sõitudel ka kehvema ilmaga, kiivri nokk ja lõuaosa aga pakuvad kaitset lahtise kruusaga teedel.
JET/POLICE STIILIS KIIVER
Avatud lõuaosaga, nii visiiri kui visiirita, tihti sisseehitatud päikesesirmiga kiiver leiab kasutust erinevate tsiklitüüpide juures, kuid enamasti klassikaliste ja chopper stiilis mootorrataste omanikel. Mugav kasutada näiteks palavate ilmadega ning linnasõidul. Siiski- avatud kiiver ei paku kunagi sellist tugevust ja turvalisust nagu kinnine kiiver! See kiivri tüüp ei ole soovitatav kasutada suuremate kiiruste juures!!!
KOORIK KIIVER
See kiiver käib kaasas enamasti chopper stiiliga. Siiski ei soovitata koorik kiivriga minna näiteks tsiklisõidu eksamile, te lihtsalt põruksite ainuüksi seetõttu, et koorik kiivrid ei oma ECE-22 turvanõuetele vastavust! Teisisõnu ei ole need kiivrid väga turvalised. Kindlasti ei ole koorik kiivri koht ringrajal ega off-roadimise juures!!!
See postitus kuulub kategooria(te)sse: